Nieuws

Nieuwsbericht - 1 augustus 2024

Socialemediacampagne helpt duurzame keuzes maken bij kopen en gebruiken van producten

Om iedereen bewust te maken van zijn rol bij het verduurzamen van de samenleving start de Vereniging Afvalbedrijven de socialemediacampagne TrashTalks. ‘Binfluencers’ gaan op zoek naar Top of Troep-producten. De campagne is een oproep aan consumenten om zoveel mogelijk afvalvrij te kopen en gebruiken.

Met een informatieve en vermakelijke online campagne struinen binfluencers de winkelstraten af op zoek naar Top of Troep. Via het Instagram-kanaal TrashTalks delen we wekelijks ‘weetjes’ die van ons een bewustere en slimmere consument maken. Met als doel ook producenten en politiek mee te nemen. Want producten moeten zo worden ontworpen dat ze goed recyclebaar zijn of een tweede leven krijgen.

Toolkit

Wil je meedoen met de campagne? Volg dan het Instagram-account TrashTalks en gebruik de middelen uit de toolkit die je vindt op www.trashtalks.nl.

Jeroen Stein

Contactpersoon
Jeroen Stein

Jeroen Stein op LinkedIn

Daniëlle van Vleuten

Contactpersoon
Daniëlle van Vleuten

Daniëlle van Vleuten op LinkedIn

Onze nieuwsbrief
ontvangen?

Circulaire economie

Circulaire economie

Klimaat

Klimaat

Europa

Europa

Recycling en restmaterialen

Recycling en restmaterialen

Duurzame energie

Duurzame energie

Veiligheid en gezondheid

Veiligheid en gezondheid