Nieuws
Nieuwsbericht - 1 augustus 2024
Socialemediacampagne helpt duurzame keuzes maken bij kopen en gebruiken van producten
Om iedereen bewust te maken van zijn rol bij het verduurzamen van de samenleving start de Vereniging Afvalbedrijven de socialemediacampagne TrashTalks. ‘Binfluencers’ gaan op zoek naar Top of Troep-producten. De campagne is een oproep aan consumenten om zoveel mogelijk afvalvrij te kopen en gebruiken.
Met een informatieve en vermakelijke online campagne struinen binfluencers de winkelstraten af op zoek naar Top of Troep. Via het Instagram-kanaal TrashTalks delen we wekelijks ‘weetjes’ die van ons een bewustere en slimmere consument maken. Met als doel ook producenten en politiek mee te nemen. Want producten moeten zo worden ontworpen dat ze goed recyclebaar zijn of een tweede leven krijgen.
Toolkit
Wil je meedoen met de campagne? Volg dan het Instagram-account TrashTalks en gebruik de middelen uit de toolkit die je vindt op www.trashtalks.nl.
Relevante links