Nieuwsbericht - 5 maart 2021

Bedrijven sturen medewerkers attentie

Week van de AfvalHelden

Dag vijf van de Week van de AfvalHelden staat in het teken van de bedrijven. Vaste medewerkers, inhuurkrachten en vrijwilligers, het zijn allemaal AfvalHelden die zorgen dat ons afval veilig en milieuverantwoord zijn weg vindt. Veel bedrijven stuurden hun Helden een attentie, vaak in de vorm van een brievenbuspakket. Zo ontvingen de medewerkers van Attero vandaag een zakje met fleurige anemonen.

Werkgevers toonden deze week hun waardering door medewerkers een leuke attentie te sturen. Bijna 30.000 professionals halen dagelijks het afval op en zorgen ervoor dat het daarna grotendeels een nieuwe toepassing krijgt. Op die manier dragen ze allemaal bij aan een betere en schonere wereld. Medewerkers in de afvalbranche zijn van vitaal belang voor de volksgezondheid en het draaiend houden van Nederland. Daar mogen we met z’n allen best trots op zijn. Zij verdienen onze waardering, iedere dag, en speciaal tijdens de Week van de AfvalHelden.

Weekprogramma

Iedere dag van de Week van de AfvalHelden heeft een eigen thema. Organisaties zijn vrij om aan te haken op dit weekprogramma, maar mogen ook geheel hun eigen invulling geven aan de week. De activiteiten van de organisaties kunnen op social media gevolgd worden via #AfvalHelden en/of #WeekvandeAfvalHelden. Op www.weekvandeafvalhelden.nl is een speciale feed aangemaakt waar je kan zien wat er allemaal gebeurt.

Daniëlle van Vleuten

Daniëlle van Vleuten