Nieuwsbericht - 12 maart 2022

AfvalHeld Ronald, Hoofduitvoerder bij Afvalzorg

Week van AfvalHelden 2022

Van 7 tot en met 13 maart is het de Week van de AfvalHelden. De afvalbranche is onmisbaar voor het draaiend houden van de maatschappij. Een sleutelpositie hierin is weggelegd voor alle mannen en vrouwen die het werk in de praktijk uitvoeren. Zij zijn cruciaal binnen de transitie naar de circulaire economie en zij verdienen het waardering en trots te ervaren. Ze zijn onze Helden - met een hoofdletter H - en dát staat centraal tijdens de Week van de AfvalHelden.

De Vereniging Afvalbedrijven zet deze week elke dag een AfvalHeld uit haar achterban in het zonnetje. Daarvoor hebben de Helden een film van hun werk gemaakt. Veel van het werk in onze branche is voor de buitenwereld onzichtbaar. De filmpjes laten zien wat er schuil gaat achter de inzameling, recycling en verwerking van ons afval. Werk waar we met recht trots op mogen zijn!

Vandaag is het de beurt aan Ronald, Hoofduitvoerder bij Afvalzorg.

Hij laat jullie zien wat er allemaal gebeurt bij Afvalzorg in Nauerna en wat zijn werk inhoudt.

#AfvalHelden #WeekvandeAfvalHelden #trots

De Week van de AfvalHelden is een initiatief van NVRD, Vereniging Afvalbedrijven, TLN en het O&O fonds GEO. De week vindt dit jaar voor de tweede keer plaats. Meer informatie over de week is te vinden op www.weekvandeafvalhelden.nl.

Daniëlle van Vleuten

Daniëlle van Vleuten