Header fietser

Nieuwsbericht - 2 maart 2021

AfvalHeld Richard van Mourik, Procescontroleur Organische bij Attero

Week van de AfvalHelden

Van 1 tot en met 7 maart is het de Week van de AfvalHelden. De afvalbranche is onmisbaar voor het draaiend houden van de maatschappij. Een sleutelpositie hierin is weggelegd voor alle mannen en vrouwen die het werk in de praktijk uitvoeren. Zij verdienen het waardering en trots te ervaren. Ze zijn onze Helden - met een hoofdletter H - en dát staat centraal tijdens de Week van de AfvalHelden.

De Vereniging Afvalbedrijven zet deze week elke dag een AfvalHeld uit haar achterban in het zonnetje. Daarvoor hebben de Helden een film van hun werk gemaakt. Veel van het werk in onze branche is voor de buitenwereld onzichtbaar. De filmpjes laten zien wat er schuil gaat achter de inzameling en verwerking van ons afval. Werk waar we met recht trots op mogen zijn, trots op onszelf en op elkaar!

Vandaag is het de beurt aan AfvalHeld Richard van Mourik, Procescontroleur Organische bij Attero.

#AfvalHelden #WeekvandeAfvalHelden #trots

De Week van de AfvalHelden is een initiatief van de NVRD, de Vereniging Afvalbedrijven en het O&O Fonds GEO. De week vindt dit jaar voor het eerst plaats. Meer informatie over de week is te vinden op www.weekvandeafvalhelden.nl.

Duurzame energie