Header afvalstromen

Nieuwsbericht - 4 juli 2019

2 oktober: Afvalconferentie 2019 in Amersfoort

Op 2 oktober organiseren de NVRD en Vereniging Afvalbedrijven de Afvalconferentie 2019 in Amersfoort. Het gaat om ontmoeten en trots zijn op je werk. Keynotesprekers zijn Ruud Sondag en Ruben van Zwieten.

Wij zijn trots op wat de sector tot nu toe heeft bereikt en de route die is ingeslagen naar een circulaire economie. Ruud Sondag stond bij Van Gansewinkel aan de bakermat van het verduurzamen van de sector. Hoe kijkt hij terug op die tijd? En wat kunnen we als afval- en recyclingsector leren van Ruben van Zwieten, predikant en oprichter van De Nieuwe Poort op de Zuidas in Amsterdam en aan het Weena in Rotterdam, huizen voor ontmoeting en inspiratie.

De dag staat onder leiding van Mark Beumer. Een bekende in de sector, hij presenteerde jarenlang het duurzaamheidsnieuws op BNR Nieuwsradio.

Ontmoeten

Tijdens de Afvalconferentie 2019 draait het om ontmoeten, ontmoeten van collega’s en van bedrijven binnen en buiten de eigen sector. De organisatie is benieuwd wie u zou willen ontmoeten op 2 oktober. Laat het ons weten op info@afvalconferentie.nl.

De komende periode wordt het programma van de Afvalconferentie 2019 verder uitgewerkt. Houd de website www.afvalconferentie.nl in de gaten voor het laatste nieuws.