Nieuwsbericht - 22 december 2021

Voorbereidingen Week van de AfvalHelden 2022 in volle gang

Achter de schermen bij NVRD, Vereniging Afvalbedrijven, TLN en O&O fonds GEO worden voorbereidingen getroffen voor de tweede editie van de Week van de AfvalHelden, die plaatsvindt van 7 tot en met 13 maart 2022. De initiatiefnemers hopen dat ook komend jaar veel organisaties en bedrijven meedoen aan de week. De week was dit voorjaar een groot succes. Veel deelnemers, veel publiciteit en vooral veel waardering voor de collega’s, die duimpjes, tekeningen, online 'likes' en meer in ontvangst mochten nemen. En dat is waar het om gaat: de medewerkers in onze branche zijn onmisbaar en verdienen onze waardering!

Met de Week van de AfvalHelden werken we aan het imago van de branche door een positieve profilering van de brede waaier aan beroepen in de afval- en recyclingsector. Dat is extra belangrijk in de tijd waarin het vinden van goed personeel lastig blijkt te zijn.

Website met inspiratiebox

De website www.weekvandeafvalhelden.nl krijgt een update. De toolbox wordt onder andere uitgebreid met advertenties voor huis-aan-huisbladen en banners voor social media. Verder wordt een inspiratiepagina ingericht met tips en ideeën, ook voor wie weinig tijd heeft en toch impactvolle activiteiten wil organiseren.

Meedoen

Organisaties die vorig jaar hebben meegedaan, hoeven zich niet aan te melden als ze weer mee willen doen. Organisaties die nog niet hebben meegedaan, maar komend jaar wel graag meedoen, kunnen zich melden bij info@weekvandeafvalhelden.nl. Stuur meteen een organisatielogo mee.

Daniëlle van Vleuten

Daniëlle van Vleuten