Nieuwsbericht - 15 juli 2019

Veiligheidsdag Veiligheid Voorop 2019: shifting gear

Op donderdagmiddag 7 november organiseert Veiligheid Voorop de Veiligheidsdag 2019 bij Chemelot Industrial Park in Geleen. Thema is ‘shifting gear’.

Opschakelen, terugschakelen, versnellen of zelfs stoppen? Wanneer doet u wat en hoe dan? Tijdens de veiligheidsdag van Veiligheid Voorop zult u zo mogelijk alles aan den lijve ondervinden. Van ‘full speed ahead’ naar ‘full stop’ en van 'Rijbewijs tot Formule E' zult u onder leiding van Bas van Werven en ervaringsdeskundige Robert Doornbos (voormalig F1 testrijder) menig pitstop trotseren en ongedeerd de finish bereiken.

Doelgroep van de Veiligheidsdag Veiligheid Voorop zijn directieleden, operationeel leidinggevenden, QHSE-managers. Meer informatie en aanmelden op www.veiligheidsdag2019.nl. Het aantal plaatsen is beperkt. Vorig jaar was de veiligheidsdag volledig volgeboekt.

Veiligheid Voorop

De Vereniging Afvalbedrijven heeft veilig en gezond werken hoog in het vaandel staan. Om die reden is zij aangesloten bij het programma Veiligheid Voorop. Dit is een samenwerkingsverband van branches in de (petro)chemieketen dat zicht richt op het verbeteren van de veiligheidscultuur bij Brzo-bedrijven (bedrijven die vallen onder het Besluit Risico’s Zware Ongevallen). Het aantal plaatsen is beperkt, dus wacht niet te lang. Vorig jaar was de veiligheidsdag volledig volgeboekt.