Header energie-licht

Nieuwsbericht - 24 juli 2024

Onderzoek VNO-NCW / MKB-Nederland naar netcongestie bij ondernemers

Ondernemersvereniging VNO-NCW / MKB-Nederland ziet dat netcongestie, ons overbelaste stroomnet, grote gevolgen heeft voor het Nederlandse bedrijfsleven en onderneemt acties om de belangen van ondernemers hierin te behartigen. Met onderzoek wil de ondernemersvereniging de gevolgen voor ondernemers in kaart brengen en inzicht krijgen in de uitdagingen waarmee zij worden geconfronteerd.

U kunt hier deelnemen aan het onderzoek, dat maximaal 5 minuten van uw tijd vraagt. Het onderzoek staat open tot halverwege september. In september verzamelt VNO-NCW / MKB-Nederland de gegevens. De resultaten worden gedeeld in een nieuwsbericht.

Programma Netcongestie bedrijfsleven

Bent u benieuwd hoe andere ondernemers netcongestie hebben aangepakt in hun bedrijf of bent u op zoek naar praktische handvatten hoe u dat zelf kunt doen? Op de website van VNO-NCW / MKB Nederland vindt u meer informatie: ondernemen.nl/netcongestie.