Header hergebruik

Nieuwsbericht - 23 september 2020

Jaarcongres 2020 Stichting Arbocatalogus Afvalbranche voor leidinggevenden

Op dinsdag 24 november organiseert de Stichting Arbocatalogus Afvalbranche (StAA) haar jaarcongres. Met het congres richt de stichting zich dit jaar specifiek op leidinggevenden. Zij zijn ervoor verantwoordelijk dat hun medewerkers veilig en gezond werken. Vanwege corona vindt het congres volledig online plaats.

Het doel van de StAA is leidinggevenden wegwijs te maken in hoe je medewerkers aanzet tot veilig en gezond gedrag. Gedragsdeskundige Leonie Venhoeven van D&B vertelt hoe menselijk gedrag tot stand komt, en hoe we gedrag kunnen veranderen om de veiligheid op de werkvloer te vergroten. Lotje de Laat van SUEZ Nederland laat met concrete praktijkvoorbeelden zien welke communicatietechnieken we kunnen inzetten om medewerkers te stimuleren tot gezond en veilig gedrag. Dagvoorzitter Pieter Kaltner (manager Haagse Milieu Services) zorgt voor de interactie met de deelnemers, die vragen kunnen stellen via de chat.

Het congres wordt geopend door de voorzitter van de StAA, Michaël van Hulst, en duurt van 10 tot 12 uur. Deelname is gratis. Aanmelden is mogelijk door vóór 10 november een e-mail te sturen naar info@arbocatalogus-afvalbranche.nl, o.v.v. organisatie, naam, functie en e-mailadres.

Jennifer Koster-Bos

Jennifer Koster-Bos