Nieuwsbericht - 4 juli 2024

Benoemingen bij Vereniging Afvalbedrijven

De Algemene Ledenvergadering van de Vereniging Afvalbedrijven heeft op 4 juli 2024 ingestemd met de volgende benoemingen.

Twee nieuwe bestuursleden
Bruno Bruins (rechter foto) is benoemd tot bestuurslid van de Vereniging Afvalbedrijven en voorzitter van de Afdeling Recycling. In deze functies volgt hij Marc den Hartog op. De heer Bruins is Chief Strategy Officer bij Renewi Nederland.
Gerrit Jan Georg (linker foto) is benoemd tot bestuurslid van de Vereniging Afvalbedrijven en voorzitter van de Afdeling Storten. In deze functies volgt hij Peter Louwman op. De heer Georg is Manager BU Landfill & Minerals (Indaver).

Voorzitter van de Afdeling Energie uit Afval, Yves Luca (AVR), is herbenoemd tot bestuurslid.

Het bestuur, de afdelingen en commissies van de Vereniging Afvalbedrijven zijn per 4 juli 2024 als volgt samengesteld: over ons.

Jeroen Stein

Jeroen Stein