Nieuwsbericht - 15 september 2021

Afvalconferentie eerste grote afvalevent met publiek

Gisteravond was de persconferentie glashelder. Alle seinen staan op groen voor het eerste grote afvalevent sinds de start van de pandemie 1,5 jaar geleden. De Afvalconferentie 2021 op 6 oktober in DeFabrique in Utrecht wordt een boeiende conferentie voor beslissers in de afvalsector. Met interessante en inspirerende sprekers zoals Rob Hamer, Hans Stegeman, Pier Eringa en Ruth Mugge. Daarnaast is dit het eerste event waar je collega’s en vakgenoten vanuit het hele land weer kunt ontmoeten.

Is wat we doen genoeg? Zijn de doelen voor 2025, 2030 en 2050 haalbaar zonder drastische aanpassingen? En hoe zouden deze aanpassingen er dan uit moeten zien? Welke rol speelt úw organisatie daarbij, en u als leider binnen onze sector? De Afvalconferentie gaat over de urgentie van systeemverandering in de grondstoffenketen. Met inspirerende verrassende én kritische sprekers vanuit uiteenlopende perspectieven: producenten, economisch, consumenten, wetenschap, sectoraal. Naast deze uitdagende en boeiende thema’s is er nóg een reden om te komen: we mogen weer. Na al die tijd is dit het eerste live evenement waar de afvalsector elkaar weer in levenden lijve gaat ontmoeten. We kunnen niet wachten u 6 oktober weer te ontvangen.

De organisatie is zoals altijd in handen van de NVRD en de Vereniging Afvalbedrijven.

Meer informatie over het programma en aanmelden: www.afvalconferentie.nl

Daniëlle van Vleuten

Daniëlle van Vleuten